Home > Koning & Hartman > Case actueel > Alle > Case study: Service & Maintenance Ziggo, E.ON Benelux, CAI Westland en TReNT

Case study: Service & Maintenance Ziggo, E.ON Benelux, CAI Westland en TReNT

Service en maintenance voor Ziggo, E.ON Benelux, CAI Westland en TReNT. Exploitanten van netwerken voor data-, mobiele en
telecommunicatie kunnen bij calamiteiten en voor service en onderhoud dag en nacht terecht bij ons callcenter. Dit heeft Koning & Hartman gedaan voor o.a. Ziggo, E.ON Benelux, CIF en TReNT.

Ook voert Koning & Hartman sinds 2009 voor een periode van zes jaar alle werkzaamheden uit voor uitbreiding en aanpassingen van CAI breedbandnetwerk voor CAI Westland. Het betreft de eerste- en tweedelijns storingsopvolging, aanleg van breedband infrastructuur voor nieuwbouwwijken, zowel op basis van coaxtechniek als glasvezel.

Voor Ziggo in de omgeving Den Haag, Zoetermeer en Leiden hebben we alle nieuwbouwwoningen aangesloten op het Ziggo netwerk en leggen de kabels om bij wegreconstructies. Daarnaast heeft Koning & Hartman in het verleden voor Ziggo alle coaxwerkzaamheden uitgevoerd en de tweedelijns afhandeling van storingen voor de provincies Utrecht, Zuid Holland en Noord Holland.