Case Study: Bagage op Schiphol
In de vertrekhallen van Schiphol is het doorgaans een drukte van jewelste. Jaarlijks vertrekken vele miljoenen mensen vanaf 's lands grootste transportader. Een aantal uren vóór al deze reizigers de lucht in gaan, is hun bagage al aan een nog langere tocht begonnen...
In totaal beschikt Schiphol over ruim 21 kilometer aan ondergrondse bagagebanden. De 'bagagekelder', waar al deze bagage samenkomt en richting de uiteindelijke vluchten wordt doorgeleid, telt een totale oppervlakte die gelijk is aan 12 voetbalvelden. Bovendien komen onder de grond zowel de binnenkomende als uitgaande bagage samen, wat het geheel van bagage toe- en afvoer een zeer complex en ingenieus systeem maakt, waarbij precisie en betrouwbaarheid van het grootste belang zijn. Vanuit de controlroom wordt via zo'n 80 computers 24 uur per dag, 7 dagen per week dit gehele proces nauwlettend in de gaten gehouden. Voor de server, computers en bekabeling in de controlroom is door Koning & Hartman een volledige oplossing uitgedacht met behulp van KVM-matrixswitches en bijbehorend CATCenter van Güntermann & Drunck.
De volledige Case-study over hóe de producten van Guntermann & Drunck en de expertise van Koning & Hartman op Schiphol het verschil maken leest u hier (Engelstalige PDF).
Benieuwd wat onze experts voor u kunnen betekenen? Neem dan nu contact met ons op.