Home > Service & Beheer > Uptime Services > Service Level Agreements (SLA) op maat

Service Level Agreements (SLA) op maat

Met Uptime Services nemen we complexe, tijdrovende taken rondom netwerken en communicatie uit handen en zorgen er voor dat u altijd door kunt gaan met uw werkzaamheden. Dat levert voordelen op qua werkdruk, efficiëntie, klanttevredenheid en continuïteit. U kunt bij ons verschillende diensten afnemen en geheel naar wens combinaties maken om zo uw bedrijfsdoelstellingen te behalen. We sluiten indien nodig een passende Service Level Agreement (SLA) af zodat wij precies voldoen aan uw eisen. We maken duidelijke afspraken en zorgen er voor dat wij die nakomen. We zijn ervaren, snel, ongecompliceerd en leveren een veilige en toekomstbestendige oplossing door een kwalitatieve, maar zeker ook persoonlijke dienstverlening.



Meer weten over welk Service Level Agreement voor u het meest geschikt is?
Neem vandaag nog vrijblijvend contact met ons op.
 
 

Uw aanvraag is verzonden



Met vriendelijke groet,

Koning & Hartman



Ervaar zelf de voordelen van Uptime Services

Bel ons !
BEL: +31 (0)15 260 99 06

Case Study: Veilige communicatie in en rondom de Rotterdamse haven

APM Terminals Maasvlakte II, onderdeel van Maersk Group, heeft als doel de meest veilige terminal ter wereld te worden. Daarin speelt veilige communicatie in en rondom de haven een essentiële rol. Koning & Hartman leverde een zeer modern en veilig communicatienetwerk dat APM Terminals Rotterdam Maasvlakte II een stapje dichterbij haar doel laat komen. Meer info