Home > Service & Beheer > Remote Service Center

Remote Service Center

Vanuit ons Remote Service Center (RSC, ook wel Network Operating Center) worden diverse netwerken op afstand bewaakt op basis van het ITIL v3-principe. Dit gebeurt door hoogopgeleide en gecertificeerde medewerkers, 24 uur per dag, 365 dagen per jaar.

Koning & Hartman regisseert het uitvoeren van onderhoud en werkzaamheden aan netwerken en systemen, het testen en implementeren van software-updates en bugfixes. Daarnaast hebben we de expertise om het beheer van configuratie, wijzigingen, prestaties en capaciteit uit te voeren. Onregelmatigheden en storingen worden proactief gesignaleerd. Een groot deel van de storingen kan op afstand worden opgelost en/of er kan een tijdelijke oplossing worden gecreëerd (work-around).



Tevens kan Koning & Hartman ten behoeve van de eigenaar van het netwerk periodiek rapportages uitbrengen over de status, prestaties en de belasting van het netwerk. De beschikbaarheid van uw netwerk wordt hierdoor verder gewaarborgd. 

Naast de mogelijkheden van het Remote Service Center is Koning & Hartman ook gespecialiseerd in o.a. Spare Parts Management en Field Services.

Wilt u meer informatie of een vrijblijvende offerte?

 

Op zoek naar een oplossing voor het beheer en onderhoud van uw telefoniesysteem of netwerk?
Klik hier om naar de overzichtspagina van onze oplossingen voor telefoniesystemen te gaan
Klik hier om naar de overzichtspagina van onze oplossingen voor netwerken te gaan
 

Uw aanvraag is verzonden



Met vriendelijke groet,

Koning & Hartman



Case study: UMCG biedt hulpdiensten inpandig C2000 signaal

Het Universitair Medisch Centrum Groningen is een van de grootste ziekenhuizen in Nederland. Hulpdiensten (met name ambulances) rijden hier af en aan en willen ook in het UMCG gebruik kunnen maken van het landelijke C2000 communicatiesysteem voor hulpdiensten. Koning & Hartman werd gekozen als partner m.b.t. ontwerp en installatie van de special coverage locations (SCL). Meer info