Home > Service & Beheer > Field Services

Field Services

De Field Services afdeling van Koning & Hartman draagt zorg voor het op locatie uitvoeren van werkzaamheden als installatie, reparatie, commissioning en onderhoud van netwerken. In geval van storingen zijn onze mensen binnen 4, 8 of 24 uur per plaatste om uw problemen zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Koning & Hartman is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar via één centraal storingsnummer. Na het melden van uw storing wordt deze geregistreerd en wordt u direct door de juiste deskundige snel en kundig te woord gestaan. Field Services opereert landelijk en beschikt over ervaren en goed opgeleide medewerkers voorzien van de modernste meet- en testapparatuur.
In totaal beschikt Koning & Hartman over zo’n 50 opgeleide field engineers met telecommunicatie expertise op MBO/HBO niveau. Onze engineers zijn tevens in het bezit van een VCA certificaat en certificaten voor NEN3140 en werken op hoogte. Field Services maakt gebruik van een geavanceerde automatische plantooling, waardoor de storingen worden bewaakt en gemonitord. Daarnaast zijn de voertuigen van de service engineers voorzien van track & trace zodat de klant elk moment van de dag kan in zien wat de status is van de gemelde storingen.

Lees meer over de mogelijkheden van onze service-organisatie op de pagina's over telefoniesystemen en netwerken.

Wilt u meer informatie, een kennismakingsafspraak of een vrijblijvende offerte aanvragen?

Stel een vraag


 

Uw aanvraag is verzonden



Met vriendelijke groet,

Koning & Hartman



Case study: altijd mobiel bereikbaar dankzij Koning & Hartman Managed Services

Ontzorgen. Dat is het doel van Koning & Hartman Managed Services. Zo ook voor één van Nederlands grootste telecomproviders, waar we al sinds 2004 het onderhoud aan alle 'sites' (zendmasten) voor mobiele communicatie verzorgen. Daarmee ontzorgen we niet alleen de klant, maar kunt u ook onbezorgd bellen. Meer info